Merhaba hafta içi Canpark avm ye Zerbap'tan bir kaç takı almak için gittigimizde Rabia adlı bir genç kız vardı yalnız bizimle hiç bir şekilde ilgilenmedi ve konusma uslübu çok kötüydü. Bunu bir kaç kere daha yaşadık aynı kişiyle arkadaşlarmda şikayetçi. Gereğinin yapılmasını arz ediyorum.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın