ankara aşağı eğlence giresun caddesindeki türk telekom mağazanız o kadar gayr ciddi çalılşıyor ki yukarıdaki yazdıklarıma ek, internetten giriyorum iletişim telefonu kahveci çıkıyor. pes yani
hikmet d.25.07.2017
24.07 2017 günü saat 15.00 gibi aşağı eğlence mağazanıza gittim. telefonumu değiştirdim. kartımı 4.5 g ye uyumlu kartla değiştirmeye, 15 tl para aldılar. 24 saat içinde açılır dediler. internetten baktım. telefonları yok bana verdikleri sözleşme nüshasında kaşe yok. yüzüme bile bakmadılar. çıktım geldim. 25.07.2017 saat 14.35 oldu hala açılmadı. sanırım 24. saati bekliyorlar. bu kadar ilgisiz firma görmedim. 2 hattım var kendimin ve eşimin benim adıma kullandığımız. ilk fırsatta başka hatta geçeceğim. avea iken böyle bir sorun yoktu. asla isteyerek kullanmıyorum. saygılar.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın