Beyoglu'daki Saatci'den iki hafta once Tissot markazi altin bir saat aldim ve bayildim adetta. Inanilmaz duruyo ve neredeyse her takim elbisemle inanilmaz gidiyor. Pahali mi evet ama saatler o kadar guzel, anliyorum yani.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın