Merhaba 17.07.2017 tarihinde sentido paloma antalya 5gün kaldık.simdiye kadar gittiğimiz en kotu tatilimizdi bide okadar pahalıydı yani.hizmet beklerken kendi servisimiz kendimiz yaptık hotel güzel olmasına güzeldi fakat okadar az kişi calisiyoduki sabah 8de gördüğümüz çalışanı gecede 2 dede görmeniz mümkün yani artık yemek yerken su bile istemekten çekindim.kocaman bir yemek alanına sadece 1 kişi bakıyordu bu kadar olmaz yani.yabancılara verilen önemle bizimki aynı değildi.hotele verdiğimiz o bütçeyle 2 tatil yapılabilirdi yani.lutfen artık önerdiğiniz otellerin iyi tanıyın lütfen.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın