Genelikle cok gitmek istedigim bir film Cinemaximum'da yoksa Ozdilek'teki Cinetime sinemasini giderim. Buranin en iyi yonu, biletlerin asiri ucuz olmasi. 10 lira falan yani. Koltuklar fena degil, salon biraz kucuk ama ses gayet iyi. Popcorn'lari felaket ama, tavsiye etmem.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın