Bu şahısın 12 bin lira karşılığında tamir ettiği aracım daha sanayiden çıktıktan 10 km sonra hararet yapmış ve motor su kaynatmıştır . Durumu söylediiğimde kendini ilgilendirmediğini söylemiştir . Şu anda ben mağdur durumdayım . Aracımda 5 bin liraya yakın masraf var . Tamer SEBER isimli bu kişi beni aldatmış ve dolandırmıştır
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın