Dr. Sadık Ahmet Caddesinde cok bufe yok o yuzden Bal Bufe'nin varolusu cok onemli. Oglenleri buraya gelip bir tost veya sandvic yemeyi seviyorum. Rahatliyor beni...
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın