Isim nedeniyle Karabuk'un otobus terminaline cok gitmem gerekiyor. Oglen veya kahvalti saatlerinde burada olursam, Ak Bufe'ye gitmeyi seviyorum. Tostlari ve hambugerleri suana kadar hep lezzetliydi.
Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamıza izin vermiş oluyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayın